Cara Buat Wang Dari Google AdSense: Panduan Untuk Pemula

 Panduan Untuk Pemula

Adakah anda ingin mendapatkan pendapatan pasif dalam talian (online)? Adakah anda ingin bekerja sambilan secara dalam talian & bayar bil mudah alih anda & lain-lain? Jika jawapan anda ya, ini akan mengubah hidup anda dari sini!




Kerja dalam talian telah menjadi gaya hidup baru-baru ini & seperti anda, berjuta-juta keinginan untuk melakukan perkara yang sama. Fakta yang menarik ialah; pengguna yang tidak terkira banyaknya mencari pendapatan dalam talian. Jika anda telah cuba meneliti bagaimana orang membuat wang secara dalam talian, saya pasti anda telah membaca tentang AdSense beberapa kali sekarang. Jika tidak…

Ini adalah panduan lengkap untuk pemula seperti anda yang ingin bekerja separuh masa & mula mendapatkan wang melalui AdSense. Menjelang akhir panduan epik ini, anda akan mendapat semua maklumat yang diperlukan bersama-sama dengan perkara yang perlu anda lakukan untuk memulakan pendapatan secepat mungkin. Jadi mari melangkau bahagian intro asas & ketahui bagaimana orang membuat wang dari AdSense dengan bekerja secara dalam talian & bagaimana anda juga boleh.


Apa itu Google AdSense & bagaimana ia boleh menghasilkan wang untuk anda?


Google AdSense adalah perkhidmatan percuma yang ditawarkan oleh Google untuk penerbit untuk mengewangkan kandungan web mereka. Seorang penerbit boleh menjadi orang yang mempunyai blog, Laman Web, saluran Youtube atau harta online yang dibenarkan lainnya. AdSense sentiasa menjadi cara yang paling popular untuk mengewangkan kandungan & batu loncatan untuk orang yang ingin mendapatkan dalam talian.


Sebab populariti AdSense adalah kerana kemudahan menggunakannya & selepas konfigurasi awal, semua yang perlu anda lakukan ialah duduk kembali & melihat wang yang masuk ke akaun anda. Lebih-lebih lagi, mereka membayar dalam masa & anda tidak perlu bimbang untuk ditipu dalam talian.

Bermula dengan AdSense adalah mudah & anda memerlukan blog atau saluran Youtube untuk mendapatkan kelulusan untuk akaun AdSense. Sebaik sahaja anda mempunyai akaun, semua yang anda perlu lakukan ialah membuat iklan (proses mudah) & letakkan kod AdSense pada blog anda dengan menggunakan plugin percuma, & AdSense akan memaparkan iklan secara automatik. Kini, apabila pembaca mengklik pada iklan tersebut, anda akan mendapat wang daripadanya. 

Selepas ini, matlamat anda adalah untuk mendapatkan trafik ke blog anda & lalu lintas yang lebih banyak yang anda dapat, lebih banyak pendapatan yang akan anda hasilkan.

Kata peringatan:


Jika anda berfikir ini sangat mudah & anda boleh meminta kawan atau keluarga anda untuk mengklik pada iklan, sila jangan. Google AdSense adalah rangkaian iklan berkualiti yang bebas untuk bergabung tetapi mereka mengekalkan tahap kualiti yang tinggi & mana-mana aktiviti sedemikian rupa di mana penerbit meminta untuk mengklik iklan atau menggunakan kaedah yang menyalahi undang-undang untuk mendapatkan lebih banyak klik, akan menyebabkan anda kehilangan akaun AdSense . Sekali akaun anda dilumpuhkan, sukar bagi anda untuk mendapatkan semula akaun.


Berapa banyak yang boleh anda peroleh dari bukti AdSense & Pendapatan:




Ini adalah pemula yang paling asas sering bertanya & anda boleh membaca panduan ini untuk memahami berapa banyak yang boleh anda perolehi. Terdapat pengguna yang membuat ribuan dolar setiap hari dengan AdSense. Berikut saya sertakan bukti pendapatan seorang blogger yang mencecah ribuan ringgit.

 Apa itu Google AdSense & bagaimana ia boleh menghasilkan wang untuk anda?
CREDIT TO : https://www.shoutmeloud.com

Saya telah memberikan pautan kepada sumber-sumber AdSense yang terbaik di bawah yang akan membantu dalam menetapkan & mengekalkan akaun AdSense anda, tetapi terlebih dahulu mari membantu anda mendapatkan harta web yang diperlukan sebelum anda memohon untuk akaun AdSense.

Mewujudkan harta web anda untuk mendapatkan akaun AdSense:
Untuk memohon akaun AdSense, anda perlu memiliki hartanah web. Itu boleh menjadi blog, laman web atau apa pun yang dibenarkan oleh Google. Di sini saya menyenaraikan tiga tempat di mana anda boleh membuat laman web dalam beberapa minit akan datang untuk bermula. Bergantung kepada tahap pemahaman anda, anda boleh mulakan secara percuma atau meletakkan sedikit wang jika anda sudah mengetahui bagaimana keadaan berfungsi dalam talian.

Buat blog percuma di BlogSpot:


Ini adalah panduan lengkap untuk pemula seperti anda yang ingin bekerja separuh masa & mula mendapatkan wang melalui AdSense. Menjelang akhir panduan epik ini, anda akan mendapat semua maklumat yang diperlukan bersama-sama dengan perkara yang perlu anda lakukan untuk memulakan pendapatan secepat mungkin. Jadi mari melangkau bahagian intro asas & ketahui bagaimana orang membuat wang dari AdSense dengan bekerja secara dalam talian & bagaimana anda juga boleh.
CREDIT TO : https://www.shoutmeloud.com

BlogSpot adalah platform blog percuma oleh Google & anda boleh membuat blog anda sendiri dalam beberapa minit akan datang (Kira-kira 10 minit). Ini adalah cara terbaik untuk sesiapa sahaja yang tidak pernah bekerja secara dalam talian & kali pertama cuba membuat wang. Beberapa perkara penting yang harus diingat:

Nama domain: BlogSpot menawarkan nama domain seperti selectedname.blogspot.com. Adalah dinasihatkan untuk menggunakan nama yang mudah diingat, taip dan sebutkan. Baca: Cara menentukan nama blog anda.
Niche: Mulakan posting artikel dalam satu topik tertentu. Baiklah kewangan, teknologi, makanan fesyen atau apa saja. Pastikan setiap catatan yang anda tulis seharusnya mempunyai lebih daripada 400 perkataan dengan imej. Menulis artikel di BlogSpot atau semua platform moden yang lain agak mudah. 

Berikut adalah cara anda memilih niche blog anda.

Reka bentuk: 

Apabila anda membuat blog pertama anda di BlogSpot, anda akan menggunakan salah satu template yang ditawarkan oleh mereka. Mereka bagus, tetapi anda sentiasa boleh menggunakan template percuma pihak ke-3 untuk menjadikan blog BlogSpot kelihatan lebih profesional. Berikut adalah sumber untuk templat BlogSpot percuma mencari percuma yang boleh anda gunakan di blog anda.

Halaman-halaman: 


Tulisan untuk menulis artikel & halaman adalah untuk halaman penting seperti tentang, hubungi & sebagainya. Pastikan anda membuat & menambah Perihal / Kenalan dari hari pertama. Halaman mengenai anda akan memberi impak yang besar pada keterlihatan blog anda & di sini anda dapat mengetahui mengapa ia sangat penting untuk mempunyai halaman mengenai.

Semoga bermanfaat.

BACA JUGA>>>Basic wiring on a residential